Möödunud nädalal kutsusime üle 85-aastasele vanaprouale kahel ööl kiirabi koju. Põhjus seisnes selles, et eakas daam oli saanud operatsioonijärgselt haiglast koju, kuid öösel külge keerates läks haav lahti, vajades kiiret meditsiinilist sekkumist. Selleks, et õmblusest avanenud haavale mitte veelgi enam lisakahjustusi tekitada, kasutas proua igati õigustatult häirenuppu, mis on varemgi tema elu päästnud. Medi kõnekeskusest kutsuti talle kiirabi ja informeeriti koheselt ka tema lähedast. Vastasel juhul, kui hoolealune oleks Häirekeskusse helistamiseks pidanud ise telefonini liikuma, olnuks kahjustused oluliselt laialdasemad ja võinud lõppeda äärmiselt õnnetult.

Medi häirenuputeenus on tõestanud end vajaliku abilisena ka kodusel taastusravil viibides. Kõik, kes peale tõsisemat operatsiooni, insulti või infarkti taas koju pääsevad, peaksid seda vähemalt taastumise esimestel kuudel kasutama, mil riskiaste kõrgem. Sest kriitilises olukorras ei piisa sageli abi kutsumiseks tavapärasest suhtlusvahendist – laua- või mobiiltelefonist. Lihtne, mugav ja veekindel häirenupp on aga Medi hoolealusel kodus viibides alati randmel ning abi vaid ühe nupuvajutusega kättesaadav.

“Näiteks Skandinaavias, kus häirenuputeenus juba kolmkümmend aastat laialdaselt igapäevase hoolekandeteenusena kasutusel on – üle 100 000 nupuomaniku Soomes ja üle 160 000 Rootsis – soovitavad häirenuputeenust ka arstid, kes patsiendi kodusele ravile saadavad”, tõdes Medi häirenuputeenust osutava Meditech Estonia juhatuse liige Paavo Ala.