Kelle soovitused saaks olla usaldusväärsemad kui häirenupu kasutajate endi ja häirenuputeenust oma lähedastele võimaldavate inimeste omad. Mida nad lahendusest arvavad, saabki siin lugeda.

Kui soovite siintoodut täiendada, palun kirjutage meile info@medi.ee või postitage medi.ee Facebooki lehele.

Veel kasutajate soovitusi:

Oleme saanud häirenuputeenusest abi ja loodame edaspidi sama head koostööd. Tänud!”
– Hoolealuse lähedane Alo Tartust

“Suur tänu kõigile, kes selle teenusega tegelevad! See on tõesti tohutu abi üksi elavale inimesele. Ütlen seda kõike ka oma lahkunud vanatädi nimel.”
– Hoolealuse sugulane Katrin Kehrast

Tänan teid südamest osutatud abi eest. Aitäh, et te olemas olete! Olen tänu teile taas kogemuse võrra rikkam ja kindlasti soovitan häirenuputeenust enda klientidele, kes võiksid seda vajada.”
– Hoolealuse lapselaps Heiki-Andres Tartust

Põhjala pruulikoda võttis Medi häirenuputeenuse kasutusele oma tootmises. Kuna pruulime kahes vahetuses, jääb õhtuse vahetuse pruulmeister pruulikotta üksi ning võimaliku õnnetuse korral (kukkumine vms) ei ole kohal kedagi teist, kes saaks abi kutsuda. Medi häirenuputeenus aktiveerib kukkumise puhul häire ning kui seda ei tühistata, võtab ühendust kõnekeskusega. Õnneks ei ole seda seni vaja läinud, kuid tööandjana teeme kõik, et tagada meie töötajate ohutus ning häirenupp on osa sellest programmist.”
– Põhjala pruulikoja tegevjuht Enn

“Kuigi oleme häirenuputeenust kasutanud lühikest aega, oleme väga rahul – südamehaige ema saab elada oma kodus ja lähedastel on palju kindlam tunne, et vajadusel saab kiiresti abi. Häirenupu seadistamine ning tehniku asjatundlik ja sõbralik suhtlemine teenuse tutvustamisel ja käivitamisel meeldis väga. Soovime südamest edu selle väga vajaliku teenuse arendamisel Eestis! ”
– Hoolealuse tütar Kersti Raplamaalt

Jääme teie teenusega väga rahule ja soovime teile jätkuvat jõudu sellega tegeleda!”
– Hoolealuse tütar Lea Tartust

“Häirenuputeenus on väga vajalik inimestele, kes käivad tööl, aga kodus eakad vanemad või tuttavad. Väga tänuväärne teenus, sest on eakal häirenupp  olete ka ise rahulikumalt tööl. Ühe vajutusega häirenupul läheb teade keskusesse ja edasi usaldatud isikutele telefoni teel ja kohe on eakal abi.”
– Hoolealuse sugulane Matilde Pärnust

“Tahan teid tänada nii kasulike ja vajalike teenuste pakkumise eest! Ravimidosaator aitas elada minu kallil lähedasel 90-aastasel inimesel siiani iseseisvalt oma kodus! Kahetsen väga-väga nüüd vaid silmad pisarais, et polnud tellinud ka häirenuputeenust, mis oleks ilmselt õnnetuse ja sellele järgnenud “allakäigutrepi” ära hoidnud… See aitaks ära hoida nii mõnegi inimese kurva saatuse – kodust ära toimetamise…”
– 90-aastase eaka lähedane Merit Jürilt

“Mul on siiralt hea meel, et Medi osutab teenust, mis loob kindlustunde kõikidele lastele ja nende vanematele, kes saavad tagasi hingerahu, et nende lähedastega on kõik korras. Suur tänu teile selle eest! Jätkugu teil tahtejõudu ja vastupidamist praeguste ja tulevaste klientide jaoks!”
– Hoolealuse tütar Ingrid Pärnust

Eriti seal, kus tegu hajaasustuse piirkonnaga ja eakas üksinda elab, on juba ainuüksi turvatunde saavutamiseks häirenupust palju abi.”
– Laeva valla sotsiaalnõunik Maire

“Õnnetus ei hüüa tulles, punane nupp on sellisel puhul tubli abimees. Meie linna kuus eakat on saanud järgnevatesse päevadesse kindlustunnet. Tänan koostöö eest!”
– Kunda linna sotsiaaltöö spetsialist Anna

“Aitäh! Kõik on nuppudega harjunud. Oleme teenusega rahul.
– Kahe hoolealuse lapselaps Julia Tallinnast

“Häirenuputeenuse kaudu on võimalik tagada nii teenuse kasutajale enesele kui tema lähedastele hingerahu ja seda ennekõike turvatunde kaudu. Võimalik on tagada kiiremini abi osutamine oludes, kus muidu adekvaatne abi hiljaks võib jääda. Väga vajalik on selline turvatunne mitte ainult üksi elavatele eakatele aga ka näiteks tööpäeva kestel üksi kodus olevale kroonilist või elu ohustavat haigust põdevale inimesele. Oma igapäevatöös tervishoiu sotsiaaltöötajana kohtan tihti nii vähihaige enese kui ka tema pereliikmete hirmu ja kõhkluseid igapäevasel elukorraldusel – näiteks kahe keemiaravikuuri vahepealsel ajal võib ootamatult tekkida ravi kõrvaltoime, mis võib vajada kiiret meditsiinilist sekkumist ja/või adekvaatset nõustamist. Samuti on teenusest kasu olnud tagamaks turvatunne kodusele abivajavale naisele, keda seni hooldanud abikaasa haigestus ning sai julgemana tulla haiglasse ravile.“
– Tervishoiu sotsiaaltöötaja Kristi Tallinnast

“Sooviksin teid tänada väga meeldiva ja asjaliku teenuse osutamise eest!”
– Hoolealuse tütar Irma Tallinnast

“Kui üksik ja vana oled, siis paremat asja ei oska tahtagi. Mul ei ole veel nupu abi vaja läinud, aga hoopis kindlam tunne on küll. Vargaidki ei karda enam. Ei oskagi enam ilma punase nuputa olla. Mobiili ei kanna ju igal sammul kaasas.
– Hoolealune Natalja Laevalt

“Kuna ema elab 80 km kaugusel ja on vana, valutas süda tihtilugu, kui ei õnnestunud teda telefonitsi kätte saada. Nüüd on häirenuputeenus mõned kuud olnud ja selle aja jooksul on ka reaalselt olnud vaja abi kutsuda. Aitäh, et selline teenus on olemas ka Eestis!
– Hoolealuse tütar Virve Otepäält

“Lasin paigaldada Medi seadmed ja mõlemale memmele nupud käe peale. Mina sain oma südamerahu tagasi, et kui midagi juhtub, on neil ka kohe abi olemas. Teine asi, mis väga meeldib, on ettevõttepoolne hoolivus – pidev tagasiside ja kontroll teenuse töötamise osas. Ja alati ka väga meeldiv suhtumine.”
– Hoolealuse sugulane Mare Saaremaalt

“Minul on nende hoolealuste suhtes, kes kasutavad häirenuputeenust, kindlustunne – nad saavad vajadusel õigel ajal abi. Minu hoolealused on teenusega väga rahul ning peavad seda vajalikuks.”
– Valla sotsiaalnõunik Lääne-Eestist

“Häirenuputeenus on kindlasti vajalik ja kergendab oluliselt sotsiaaltöötajate koormust eakate ja puuetega inimeste osas. Suurimaks plussiks on turvatunde loomine ja seda nii kliendile, kliendi lähedastele ja vastutavatele ametnikele. Jätkame kindlasti ka edaspidi teenuse pakkumist, kuna hindame teenust vajalikuks, toimivaks ja kvaliteetseks.”
– Laeva valla sotsiaalnõunik Maire

Häirenupp on järjekordselt oma olemasolu õigustanud ja elu päästnud. Meie valla memme, kellel see nupp, tabas ühel öösel tõsine terviserike, mis ei lubanud tal liigutada ega tõusta. Ta suutis nupule vajutada ja suhelda abistajatega, kes saatsid kohale kiirabi ja kutsusid ka poja, kes ukse avas. Memm on tänaseks paranenud ja kodus tagasi. Ta on väga tänulik ja leiab, et kui selline abivahend on, jääb tema ka talveks koju. Mul on tõesti hea meel, et ta sellisel moel abi sai!”
– Torma valla sotsiaalnõunik Eha

Eriti liikumispuudega inimesele on häirenupp asendamatu abivahend. Igal juhul on häirenupp kindlam ja kiirem lahendus kui abituna tundide viisi niisama oodata. Kui keegi üldse on niipea tulemas.“
– Eesti Liikumispuudega Inimeste Liidu tegevjuht Auli

Ringi liikuda on endisest hoopis julgem!
– Hoolealune Leida Sakust

“Ema on oma ea kohta küll kõbus, kuid tasakaaluhäirete tõttu varitseb kas või kukkumisoht alati. Elame emaga koos, aga hommikul lähen vara tööle ja jõuan tagasi alles õhtupimedas. Varem kippus süda kodust eemal olles valutama. Nüüd on süda ka kodunt eemal rahulikum.
– Hoolealuse tütar Tiina Sakust

“Kui esialgu tunduski, et paigaldamine ja kuutasu on pisut kallivõitu, siis pärast esimest nö. vajutamist enam nõnda ei mõtle. Meelerahul ja vanaema elul pole hinda!
– Hoolealuse lapselaps Peeter Hiiumaalt