Hooldekodudele ja haiglatele osutame nii ülilihtsaid kui äärmiselt laialdaste võimalustega õekutsungisüsteeme, personali ja patsientide turvalisuse kaasaegseid lahendusi.
Meie pakutavate õekutsesüsteemide tootjad on maailma juhtivad arendajad-tootjad Tunstall Group, kel kogemused aastast 1957, samuti globaalne tegija Legrand/Neat ja kaasaegne tehnoloogiaettevõte Teltonika Leedus.
Lisainfoks tutvuge erinevate lahenduste ja võimalustega kodulehel ning lisainfo saamiseks kirjutage info@medi.ee või helistage tööajal E-R kl 09-17 teie koostööpartner Vallo Astonile, telefonil 5022 497 või 661 8181.
Meeldiva koostööni teie klientide, patsientide ja töötajate heaolu ning turvalisuse nimel!
Päris inimesed, päris lood
-
Loen edasi
Meditech Estonia häirenuputeenuse kogemus Tapa Pihlakodus alates 2025. aasta suvest on olnud väga positiivne. Selle lühikese aja jooksul on teenus osutunud asendamatuks abimeheks meie hooldekodus. Häirenupp võimaldab kiiret ja tõhusat kommunikatsiooni hooldustöötajatega, sest teade edastatakse kohe ja reageerimine kutsungile on kohene. See tänuväärne funktsioon aitab töötajatel paremini toime tulla igapäevaste vajaduste abistamisega.
Lisaks on olulist väärtust toonud süsteemi paindlikkus: olukordades, kus üks klient on vajanud abi teisele toas viibivale kliendile, on häirenuppu edukalt kasutatud ka selleks otstarbeks. Kokkuvõttes aitab Meditech Estonia häirenuputeenus oluliselt tõsta klientide turvalisust ning parandada hooldustöötajate töökorraldust, muutes meie hooldekodu igapäevaelu sujuvamaks ja turvalisemaks.
Tapa Pihlakodu juhataja Katrin Pärtli
-
Loen edasi
SA Hiiu Maakonna Hooldekeskus Tohvri kasutab Meditech Estonia häirenuputeenust alates 2024. aasta novembrist. 2025. aasta suvel soetasime juurde veel mõned käe peale kinnitatavad häirenupud ja paigaldasime koos ettevõttega ka ukseandurid välisustele.
Enne Meditech Estonia õekutselahendust olid meil häirenuppudeks ainult WC-des seinal asuvad nupud ning tubades puudus võimalus abi kutsuda. Esines olukordi, kus klient kukkus toas ega saanud abi kutsuda. Tänu uuele süsteemile on meie klientide turvalisus ja hooldajate töökorraldus märgatavalt paranenud.
Häirenuppu kasutatakse aktiivselt igapäevaselt nii abi kutsumiseks kui ka palvete ja soovide edastamiseks. Teenuse kasutuselevõtt on olnud sujuv ning personal ja kliendid on lahendusega väga rahul.
Täname Meditech Estoniat professionaalse koostöö ja hooldekodu klientide turvalisust suurendava lahenduse eest!
Hooldekeskus Tohvri juhataja Karin Gross
